Direct in je mailbox Uniek kado voor hem of haar Aangesloten bij webshop keurmerk
×

Registration

Profile Informations

Login Datas

or login

First name is required!
Last name is required!
First name is not valid!
Last name is not valid!
This is not an email address!
Email address is required!
This email is already registered!
Password is required!
Enter a valid password!
Please enter 6 or more characters!
Please enter 16 or less characters!
Passwords are not same!
Terms and Conditions are required!
Email or Password is wrong!

Klachten

Wij streven er naar al onze klanten naar tevredenheid te bedienen. Onze medewerkers zetten zich daar dan ook volledig voor in. Er kunnen echter dingen zijn die wij over het hoofd zien of onbedoeld misgaan. In dat geval doen wij er alles aan om uw opmerking of klacht naar tevredenheid af te handelen.

Onze procedure voor het aanmelden van opmerkingen of klachten is als volgt:
Gebruik het contactformulier om uw opmerking of klacht aan ons te melden. Wij sturen u dan direct een ontvangstbevestiging en zullen binnen maximaal twee werkdagen telefonisch contact met u opnemen.
Wij zullen dan het probleem met u bespreken daarna onze uiterste best doen om het probleem of de klacht binnen 2 werkdagen naar tevredenheid af te handelen.

Mocht er, ondanks alle inspanningen om uw klacht te verhelpen, toch een geschil tussen u en ons blijven bestaan, dan kunt u een klacht melden bij Stichting Webshop Keurmerk middels het klachtenformulier op haar website. Zij zullen uw klacht onderzoeken en proberen op te lossen.
Uw klacht wordt alleen door de Stichting Keurmerk Webshop in behandeling genomen wanneer u de klacht eerst bij ons hebt neergelegd.

Om u beter van dienst te kunnen zijn maken wij gebruik van cookies. Als u doorgaat met browsen, accepteert u deze cookies. Lees meer.
x